Tema: Re: sklypo paruosimas vejai
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-05-16 21:06:08
Reiskias taip isvardinsiu klaidas kurias padare mano meistrai.
1. Patikrink dirvos Ph ir nukalkink  dolomito dulkemis, ph gali pamatuoti
prietaisu yra ermitaze.
2. Isigyk trasu barstytuva  man patiko toks karutis kuris barsto
granuliuotas trasas kaina apie 200lt. Taupysi trasu ir turesi tolygia
zolyte.
3. Uzsek zole tolygiai, nepagailek didesnes seklu dozes.
4. Suformuok nulydzius nuo namo.
Patariu iskart isirengti laistymo sistema ir isivedzioti apsvietimo
kabelius.