Tema: Re: sklypo paruosimas vejai
Autorius: Kypsas
Data: 2010-05-15 18:22:52
drasiai naudok Round-up (tai sistemonis preparatas veikia viska kas zalia),
nieko cia blogo (bent jau pas mane viskas auga), per 3-4 sav. zoles numirs,
tada, manyciau, geriausia isinuomoti kultivatoriu ir sumalti visa ta
reikala.
O po to jau galesi pasikviesti ir zmona - rekomenduotina likusius velenus
gabaliukus isrankioti, isgreboti.