Tema: Re: Centrinio šildymo radijatoriaus uždengimas
Autorius: Ekokodas
Data: 2010-05-11 09:19:00
Buvo rasoma-- citata zemiau.
Atleiskit man mazafakai uz sarkazma, tik kiek as suprantu varikli-- per
dusliarke nei saliarka, nei benzinas begti fiziskai neturi jokiu galimybiu.
Tipo- cilindre susprogsta tik dalis suspausto kuro, ar ka??
Siaip sildyma su vaziavimu gal sunku lyginti, tik energijos tvermes desnis
turetu galioti visose srityse.
O del vaziavimo, tai kai Kauna pravaziuoji per 7 min.vidutines kuro sanaudos
mazesnes negu kai vaziuoji 30 min. tuo paciu marsrutu.