Tema: Re: Centrinio šildymo radijatoriaus uždengimas
Autorius: Gintas
Data: 2010-05-10 19:04:04
taigi ta ir rasai: Cit: " Antra, jei visdelto jau taip prisivedinai, tai turek galvoj, kad neinertiska
sistema dirbs ilgesni laika neekonominiu rezimu."

tobis tamstos citata reiskia, kad  inertiska sistema trumpesni laika laika dirbs neekonominiu rezimu. Tas yra, kai inercija didele, jinai gali net nesureguoti, tuo tarpu maza inercija turinti sistema, atvesus  staigai didins galia ir vel stabdys! Ka ir bandau iaiskinti-inertiska sistema  del tos priezasties geriau!  Greit su savimi pradesit gincytis:)