Tema: Re: Sienų mūras?ką patartumėte
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2010-05-07 21:28:41
> Kazkaip man visa laika atrodo itartinai, kad pvz koks tarptautinis
> koncernas toks kaip Wienerberger, kurie gamina visokias tem plytas ir
> blokelius keliasdesimt metu pagamintu blogiau nei kokie lietuviu
> verslininkeliai tuos pacius keliasdesimt metu galine produkcija, tik 100
> metu senumo technologijomis dabar paeme ir padare super geresni produkta
> ir dargi uz smarkiai mazesne kaina?
> jei taip butu realiai tai manau tas pats Wienerbergeris juos nupirktu
> sekancia diena su visomis ju technologijomis :D

Gamina geriau uz lietuvius ir molio naudoja tiek pati minimuma. Bedos
prasideda kai reikia ka nors itvirtinti i tokius blokelius, kuriuose nera
molio atsargos. Tenka naudoti "prabangia" armatura. Atsisakius pigios
Palemono keramikos - galima uz tvirtinimo elementus simoketi ir kelis kartus
brangiau.