Tema: Re: Sienø mûras?kà patartumëte
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-05-06 00:06:34
Kazkaip man visa laika atrodo itartinai, kad pvz koks tarptautinis
koncernas toks kaip Wienerberger, kurie gamina visokias tem plytas ir
blokelius keliasdesimt metu pagamintu blogiau nei kokie lietuviu
verslininkeliai tuos pacius keliasdesimt metu galine produkcija, tik 100
metu senumo technologijomis dabar paeme ir padare super geresni produkta
ir dargi uz smarkiai mazesne kaina?
jei taip butu realiai tai manau tas pats Wienerbergeris juos nupirktu
sekancia diena su visomis ju technologijomis :D

--
MaRiUs

Kaunas