Tema: Re: parekomenduokite rastiniu namu gamintoja
Autorius: Arj
Data: 2010-05-07 17:29:39
nera su rastais taip blogai - draugas statesi rastini nama, ziniu minimaliai, $ irgi.
Mediena savo turejo, karkasa pastatyti samde "besispecializuojancia brigada" - kelis pijokelius
is gretimo rajono, jie ir supjove rastus, likusus darbus
pats su vietiniu pijokeliu ir vaikuciu pagalba (pasak jo - is tu vaikuciu daznau daugiau naudos nei is ju teveliu :)
Tiesa, kiminu negaileta i tarpus (i akis tas krenta dar ir dabar, skirtingai nuo daugumos siuolaikiniu rastiniu namu)

Nu rezultate sakyciau namas labai netgi neblogas gavosi.

Tiesa, svarbus nuansas - rastinis namas ir autentiskas
senoves lietuviu gyvenimas pas ji idea-fix, jis is tokiu kur siuolaikini nama
vilniaus centre isskeistu i autentiska ziemine be patogumu :)