Tema: Re: parekomenduokite rastiniu namu gamintoja
Autorius: liaulius
Data: 2010-05-07 14:50:06
Neseniai domejausi pirtim. kainos skelbimuose apie 175Lt kv.m sienos
pigiausiai, netgi su gegnynu ir su pastatymu pas tave kieme. Rastai 16 cm.
Bet po paskaiciavimu 6x4 dezute su vienslaicio stogo gegnynu apie 14000.
Aukstis ~2.4 metro, be vidiniu pertvaru. Va ir skaicuokit kiek kvadratas.
Kiti iskart skelbiasi 250-300Lt, kas arciau tiesos