Tema: Re: Nuvažiuojantys vartai +/-
Autorius: priest
Data: 2010-05-06 11:29:18
Tai kaip suprantu, problemos "atsidaro-neatsidaro" yra kokrečiai kažkokio
mazgo? Jeigu teisingai mąstau, tai problemų su atskirais mazgais ( varikliu,
mechaninėm jungiamosiom dalim) gali būti ne tik nuvažiuojamuosiuose
vartuose. Man kažkodėl atrodo, kad nuvažiuojančių turėtų būti paprastesnė
konstrukcija, todėl ir gedimų tikimybė mažesnė. Tik vat įdomu, kaip ten
žiemą, kai ratukai ir grandinė apsninga ir apšąla,o ir patys vartai verčiami
nuvažiuoti į pusnį?

priest