Tema: Re: Nuvažiuojantys vartai +/-
Autorius: svk
Data: 2010-05-06 11:26:25
Jei normaliai padaryti, tai tik žiemą gali būti problemos, kai apledėja
- man pradeda kliūti atjungėjas už ledukų ant rėmo. O vasarą dirba kaip
bitė. Montavau pats, vartus dariau irgi pats. Tiesa, dar truputį trukdo
tai, kad įšalas pakilnojo mano stulpus, tai irgi buvo proga užkliūti tam
atjungėjui ten ir tada, kur visai to nereikia. Pora spyrių iš kojos į
rėmą reikalus pataiso.
Bendrai imant - bet kokiems vartams žiema, didelis šaltis ir ypač gausus
sniegas arba ledėjimas - bus problema, nesvarbu kokios firmos,
nuva-iuojantys ar atsiveriantys.