Tema: Re: Baldiniai lankstai
Autorius: aviliux
Data: 2009-03-19 07:41:24
    As jau atsiveziau ispjautus detales (klijuotas skydas) virtuves spintelems http://www.config.lt/baldai/detales.jpg
    Kuo 'pusiniai' skiriasi nuo nepusiniu? Po kiek emei? Kiek freza kainuoja?
    Galvoju parasyt seniams emaila kad veztu man 16vnt situ kaip rodei is rokiskio ar is Zarasu http://www.senukai.lt/p.php/baldu-furnitura/tvirtinamoji-baldu-furnitura/baldu-lankstai/baldu-lankstas-200050584200.html?alist_tab=actions  Cia jie pusiniai?

    dar klausimas - kuo padengt? Tu jei vonioj darei tai gal kazkuo impregnavai?
    Pirma klausimas eiliskumo - pirma surinkt (o vdrug nesueis kasnors?), ar pirma padengt? Kitas klausimas - kuo dengt? Alyva? Laku (pirciu? parketo? lauko?)? Dar kazkuo? Paziurejau ermitaze - tiek visokiu impregnantu etc..