Tema: Re: Baldiniai lankstai
Autorius: ~Darius~
Data: 2009-03-05 08:28:41
Taigi kolegos, tenoriu informuoti, kad mano dureles jau kabo. lankstu
prisukamu pusiniu vilniuje nesugebejau rasti. problema tame, kad jie
turi buti "PUSINIAI" Taigi dekui UAB AGVA uz pusinius ileidziamus 35 mm
ileidimo skyle. Dekui gimtiesiems senukams uz kinietishku frezu
komplekta:) ishfrezavus 6 skyles ja jau reikia ishmesti. bet frezuoti
tikrai nebuvo sunku (kaip sake ramoonas) samata vonios baldu darantis
paciam gavosi ~ 1000-1500 Lt pigesne. Uztrukau surinime apie 4 val.