Tema: Re: Tiks langai? +/- gal turit atsiliepimu...
Autorius: m
Data: 2009-03-05 10:21:33
pas mane totali piguva plastikas, paketas 4 16 4 su vienu selektyviniu.
rasoja tik virtuvej ir tik kai kazka ilgiau verdi/kepi. visuose kituose
kambariuose jokio rasojimo. Lango varza cia nei prie ko. Kazkada buvo
mediniai langai be jokiu paketu ir niekas nerasojo - nes sildem uz dyka
ir vedinosi per juos super.