Tema: Re: Tiks langai? +/- gal turit atsiliepimu...
Autorius: alfasz
Data: 2009-03-05 10:02:12
Taip, bet o taciau Topline Plius kaina dvigubai didesne nei Topline. Jis
gali buti tik baltos spalvos, tik varstomos dalys ir siaip grubus profilis.

Mazai kas juo susizavi. Na tik maxim Heinzmann susidomejo ir susidejo i savo
pasyvu nama: www.passivhaus.lt

Man tada geriau butu Alphaline 90 su 90mm remo plociu. Taip pat su
apsiltinama medziaga ir uz Topline brangesnis apie 20 proc.