Tema: Re: mansardos lubos
Autorius: linas
Data: 2010-05-03 12:11:59
vat ir nereikia man kazkokiu ten imantrybiu ar dar kazko, siaip osb tai man
atrodo pridetu sandarumo ir siltumo, jos gi su isdrozom ir dygiais, dar
tarpus su kokiu hermetiku sutepus, bet brangu, ir jei privedienti iki to kad
dazyti jas is vis kosmosas gaunasi. dar yra tokios kaip dailylentes bet is
dulkiu ploksciu ar kaip jas ten pavadinti, ivairiu ismatavimu ir net su
spalva, ar net rastuotos. atrodo labai nesudetingai galima paciam viska
pasidarayti bet idomu kaip jos  laikui begant laikosi, neisbanguos man jos,
vistikek stogas kazkiek juda (turiu omeny medis vistiek vaiksto )