Tema: Re: mansardos lubos
Autorius: bzik
Data: 2010-05-03 11:06:55
nesureiksminu, nes tai, kas buvo madoj pries desimtmeti (pvz. halogenu debesys) dabar jau kelia sypsena. Manau neuzilgo ta pati bus galima sakyt apie daugeli ultra moderniu dizianeriu sukurtu interjeru. Tad nesiimu teisti jokiu sprendimu, nes jie yra namo gyventojo, o ne sveciu ar kaimynu pasirinkimas. Pats dalyje patalpu gyvenu po viengubo pjovimo minimaliai apslifuotomis drebules lentomis be jokio padengimo. Stilistiskai viskas ok. I uosvei siauba keliancius sutrukimus, plysius prie balkiu ar spalvu nevienoduma nekreipiam demesio