Tema: Re: is ko statyt sode sandeliuka?
Autorius: Arj
Data: 2010-04-27 11:34:49
Pas mane irgi panasi problema yra, tiesa, siuo atveju butu persstatomas sode  wc "uosvei", nes senasis jau kitos ziemos
gali nebeatlaikyti :)

Pirminis planas - 5x5 bruseliai remui + visa kita OSB; stogas bitumines cerpes;

Lentos tik kraigui padekoruoti + koki langeli apkalti  (norisi graziai padaryti), kitur nenaudosiu
(laikas=pinigai, o su OSB ir greiciaui, ir ieskoti nereikia, ir darbo maziau)

del pamato dar tiksliai negalvota, greiciauiai koki elementarus
poliniai + 10x10 ar panasaus bruselio remas, priklausomai nuo to kas po ranka papuls.

Pastacius iskart but nudazyta (kad neatrodytu kaip "is osb");

Pagrindine problema - norisi padaryti graziai - o tam visai koks projektas
praverstu, nes paciam eksperimentuoti projektuojant nesinori