Tema: Re: is ko statyt sode sandeliuka?
Autorius: T:\)
Data: 2010-04-27 09:38:20
jo ir nafik ten pasiltintas ar koks murinukas?
Imi is bruseliu 5*10 sukali grindu rema, ji pastatai ant kokiu suguldytu borteliu, saligatvio plyteliu, ar jei nori pabetonu poliu. Prie grindu remo sukali is 5*5 bruseliu sienu ir stogo karkas ir apkali dvigubo pjovimo neobliuotom lentom. Nusiperki graziu dazu ir nutepi namuka. Pernai sode statem labai panasios paskirties sikinika sublokuota su sandeliuku nepamnu tiksliai ismatavimu bet kazkas 2*4 m. Per savaitgali buvo pastatytas, o per dvi dienas vaikas nudaze du kartus. Paprasta, greita ir pigu. Nors kai paskaiciavome tai tokio sikiniko savikaina gavosi jei neklystu apie 800 lt. Is pardziu atrode, kad bus pigiau, bet kai pradedi skaiciuoti ir deti, tai suma isauga. Jie darysi murinuka, tai is vis neisivaiduoju kiek jis kainuos ir kam tokia prabanga kastuvams? :)  O dar ivertink laiko sanaudas, murinukui reikes pamatu, iskasti 1.5 tarnseja ar deti polius, dar kokios armaturos, betonas, plytos, skiedinys, LAIKAS tai atlikti ir visa tai kad turetum kur kastuva pasideti... :)

T:)