Tema: Re: langu poliravimas
Autorius: T:\)
Data: 2010-04-21 13:41:59
beviltiska, tai toks pat klausimas kaip su atsuktuvu perbraukus masinos sona iki skardos klausti ar nupoliravus nebesimatys ibrezimo. Atsakymas taip, jei visur nupoliruosi iki metelo. Cia lygiai tas pats skylutes mazos, kad ju neliktu reikia "nupoliruoti" tiek stiklo, kad skylutes neliktu. Gal ir giliai klystu, bet neisivaizduoju, kad tai pavyktu.

T:)