Tema: Re: langu poliravimas
Autorius: Blinda
Data: 2010-04-21 13:00:00
Nera beviltiska, nes pas mane yra, bet dali pavyko iskrapstyti su langu
"valymui" skirtu gramdikliu (toks kaip skustuvas tik i isore nukreiptas
peiliukas). Issilupo su dalelemis stiklo. Gal papoliruoti butu sveika, kad
astriu kampu ir ir skyluciu purvui rinktis neliktu.

O koki poliroli ir is kur ruosiesi naudoti?