Tema: Re: kokia kaitlente
Autorius: VRS
Data: 2010-04-19 15:51:50
Is moteriskos puse komentaras butu toks, puodus gavau dovanu tai renkantis
kaitlente kad reikes spec puodu tikrai nebuvo "-".
+ -greitas uzvirimas, man kaip po elektrines virykles(na tokios labai
senoviskos, kai kaisdavo tokia spec spirale) tai skirtumas  ziauriai
akivaizdus, net nzn 2-3kartai
+ - momentinis issijungimas, pvz verda puodas kunkuliuoja isjungei ir ta
pacia akimirka baigesi visi burbuliavimai :) tas tikrai yra didelis
privalumas, pvz netgi kepinant kokius svogunus keptuvej, isjungei reiskia
daugiau neprikeps, nesvils ir t.t.
+ - labai patogus valymas  isbego puodas tau nesant tai atejus ir rasi
balute, o ne pribego svyla, kaista ir smirda, paskui dar ir gramdyk dantim
 o tu "pigiu" puodu privalumas tas kad tikrai ilgai islaiko siluma savyje,
jei pasigaminai valgyt anksciau paskui nereikia sildyt nes ir po keliu
valandu maistas dar siltas