Tema: Re: Del motobloko
Autorius: kg
Data: 2010-04-16 09:44:51
Registruoti juos reikia
Tai privalo jau  padaryti importuotojas-pardavejas, kai nusiperki berods per
menesi turi tik ant savo vardo persirashyti, tai atliekama bet kurios
savivaldybes zhemes ukio skyriuje, kainuoja koks 20-30lt, naudoto
traktoriaus niekur vezhti nereikia ir vietoje niekas jo neprivalo
apzhiureti.  Mane Prienuose bande ishdurt (matyt lauke litu), susiradau
shito reikalo taisykles ir be jokiu problemu persirashiau ant saves Kauno r.
savivaldybeje
Technikine reikalinga tik jeigu noresi legaliai vazhineti keliais
Traktoriu technikine vykdoma kitaip nei automobiliu
Ja atlieka rajono savivaldybes zhemes ukio skyrius
Paprastai pavasari paskelbia grafika kur ir kada vyks apzhiuros, pvz
http://www.anyksciai.lt/lt/zemes_ukis/technineapziura

kg

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5032 (20100415) __________

http://www.eset.com