Tema: Re: Del motobloko
Autorius: kg
Data: 2010-04-14 15:38:41
shiaip variantu ivairiu yra matyt

bet ivesk google used japanese tractors ir rasi daug daug japonu firmu
kurios juos pardavineja
gali pirkti bet kas - padarai mazhdaug uzhsakyma, padarai pavedima ir tau
atsiunchia pilna jurini konteineri traktoriuku naudotu (telpa lyg tais apie
15-20vnt)
ir tuose puslapiuose visur rasho traktoriuku moto valandas ir pabrezhe, kad
jos santykinai labai mazhos
tie traktoriukai pagrinde naudojami tik kelis kartus per metus idirbti
ryzhiu laukams su freza, o laukai ryzhiu mazhi

beje jie labai populiarus ir JAV. EU man atrodo irgi populiareja, nes
atsiranda vis daugiau puslapiu ivairiose valstybese, tame tarpe ir
siulanchiu atsargines dalis ir net tokiose shalyse kaip Shvedija, Norvegija

JAV jie vadinami grey market tractors
tik importuotojai JAV ant ju uzhdeda saugos lanka, darbinio veleno apsauga,
suklijuoja visus lipdukus anglishkus, duoda manual-us anglishkus ir jie
tampa legalus
bet pvz oficialus JAV Yanmar dealer-is nuo ju atsiriboja :)
http://www.yanmar.com/products/agriculture/gray-market-tractor-notice/

pagooglink daug rasi informacijos
pvz paskaitinek
http://www.yanmarowners.com/graymarketyanmar.htm