Tema: Re: apie matracus
Autorius: Dm
Data: 2010-04-15 09:46:11
na gal ir tavo tiesa, bet paprastam vartotojui sunku tai suprasti
anksciau mano turimas elektra plus buvo is auksciauos serijos su kokosu
(vienu pluostu) ir kainavo 2100. Tai keista kad uz tuo metu buvusia
naujausia technologija gumotex tokiu pinigu nepleshe. Aisku naturalios
medziagos yra gerai. bet po elektra plus nezinau ar verta papildomai moket
75 proc kainos, ypatingai kai neturi jokiu nusiskundimu :)