Tema: Re: apie matracus
Autorius: Domas J.
Data: 2010-04-13 17:04:48
Pries kokius 3 metus imiau is trivilita.lt, mat kainos buvo zenkliai mazesnes nei kitu. Kaip dabar - nezinau. Jie siaulieciai, berods, bet pristate i namus Kaune ir laiku.

Tarnauja be priekaistu, bet nepasakyciau ant kurios puses sianakt miegojau (kokoso ar minkstosios). Tiesiog po kiek laiko nebekreipti demesio. Sugalvoji, apverti, diena-kita pasidziaugi pokyciu ir pamirsti... :)

--
 Domas