Tema: Re: renkuosi kultivatoriuka
Autorius: T:\)
Data: 2010-04-14 08:30:16
sukasi pakankamai greitai, pirstu geriau nekisti :) Jei isivaizduoti, tai jei paledi ji vaziuoti pavirsiumi (peiliai nesminga ir vaziuoja kaip su ratais) tai is paskos jau reikia kazkas tarpinio tarp begti ir greitai eiti :)
Jei uzkabina kokia saka ar didesni akmeni nai freza lipa lauk is zemes (kliutis gaunasi kaip laiptelis ir peilis uzlipes ant jo kelia aparata i virsu), blogiausiau atveju turetu nulauzti kaiscius kurie kisasi tvrtinant peilius ir tada peiliai prasiuks. (pirstas keli litai arba gali ir varzta panaudoti). Bet man dar taip nebuvo nutike.

Beje, cia apie kultivatorius kurie be ratu o tik su peiliais :)

T:)