Tema: Re: renkuosi kultivatoriuka
Autorius: T:\)
Data: 2010-04-13 15:30:15
jei tai vienkartinis darbas, ir ateityje naudosi tik atsitiktinai tai nuomotis bus geriau. Cia mano nuomone. Jei turi darzus, sodus ir naudosi bent du kartus metuose, tai gal ir vertas demesio. apie 3 aru sklypa gali sukultivuoti sejimui nuo senos velenos iki tinkamos lyginimui per diena. Per savaitgali ir nudirbsi 18 aru (jei bent kazkiek buvo judinta zeme pries tai). Jie zeme sena velena, arba suvazineta suplukta, tai 18 aru su rankiniu kultivatoriumi gali atsibisti drozti. Netam jis skirtas, todel bus ir saves ir jo kankinimas. Geriau pasieskoti kokio traktoriuko pradziai, ar bobcato su freza (to dar nebandziau, bet sako zevris) :)

T:)