Tema: to VaidasN va cia tau str :) tai kokius langus pirkai
Autorius: arturas | www.langucentras.lt
Data: 2010-04-11 18:06:33
va cia tau str :) tai kokius langus tau suprojektavo???

      Gaminio savybė Klasė ar dydis gaminio savybių gerėjimo seka
      1 Atsparumas vėjo apkrovai [6.12]
     Langų ir išorinių durų klasės:
      A1, B1, C1, A2, B2, C2, A3, B3, C3, A4, B4, C4, A5, B5, C5, AE*, BE*,
CE*

      * E klasės gaminiams šalia E raidės nurodomas didesnis už 2000 Pa
statinis slėgis, kurį išlaiko langas arba išorinės durys
      2 Vandens nepralaidumas
      [6.13] Langų ir išorinių durų klasės:
      0, 1A, 2A, 3A, 4A, 5A, 6A, 7A, 8A, 9A, E*
      arba
      0, 1B, 2B, 3B, 4B, 5B, 6B, 7B

      * E klasės gaminiams šalia E raidės nurodomas didesnis už 600 Pa
slėgis, kuriam esant langas arba išorinės durys nepralaidžios vandeniui
      3 Oro pralaidumas [6.14] Langų ir išorinių durų klasės: 0, 1, 2, 3, 4
      4 Šilumos pralaidumas [6.21], [6.22] Langų ar išorinių durų šilumos
perdavimo koeficientas U (W/(m2×K)). Mažesnė koeficiento vertė nusako
geresnę savybę.
      5 Mechaninis patvarumas [6.15] Langų klasės: 0, 1, 2, 3
      Išorinių durų klasės: 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
      6 Durų mechaninis stipris [6.16] Išorinių durų klasės: 1, 2, 3, 4
      7 Langų mechaninės savybės. Veikiamosios jėgos [6.17] Langų klasės: 0,
1, 2
      8 Langų mechaninės savybės. Atsparumas vertikaliai apkrovai ir
statiniam sukimui [6.17] Langų klasės: 0, 1, 2, 3, 4
      9 Durys. Veikiamosios jėgos [6.18] Išorinių durų klasės: 1, 2, 3, 4
      10 Langai ir durys. Atsparumas įsilaužimui [6.19] Langų ir išorinių
durų klasės:
      1, 2, 3, 4, 5, 6
      11 Langai. Minkšto ir kieto kūno smūgis [6.23] Langų klasės: 1, 2, 3,
4, 5