Tema: Re: langai i monolitini daugiabuti
Autorius: arturas | www.langucentras.lt
Data: 2010-04-11 17:48:40
Blin, gal gali pasakyti kokius (charakteristikas?) langus tau
suprojektavo????????

negalioja = uzsakei pagal savo projekta vieno metro plocio balkonines duris
su Vienu stiklu  - pagaminau
galioja LANGU IR DURU PROJEKTAVIMUI

2. Reglamentas taikomas:
2.1. gyvenamųjų ir negyvenamųjų pastatų [6.2] atitvaroms projektuoti:

langams, stoglangiams, įstiklintoms ir neįstiklintoms balkonų durims
(toliau – langams), išorinėms įėjimo durims (toliau – išorinėms durims),
vitrinoms;

man dzin ka tu uzsakineji, ka uzsakei ta gavai

lb idomu ar pats zinai kokio vejo zoneje randasi tavo namas/butas kuriame
keiteisi langus ir kaip tai pateikei langu gamintojui
o str ir en tai daugiau nei abstraktu

Gyvas pavyzdys

Faulana-KDS langai ex Hronas
Zvalgu gatveje
Vilniuje
16 aukstu namai

nuo 8 auksto ir i virshu  vienos bedos nes
sudeti langai pagal BLOGA projekta  ir neatitinka keliamu reikalavimu vejo
apkrovai ir oro skverbciai