Tema: Re: Kokia indaplovę pasiūlytumėt rinktis?
Autorius: Movila
Data: 2010-04-09 17:56:13
Zinoma! Svarbu tu skyliu  kiekis, purskimo kryptis, purskimo stiprumas- kuo
stipraiu purskia, , tuo geriau plauna. Jus turite Dea indaplove, kurioje
purkstukai tik besisukancioje plasmaseje, o gerose indaploves tie purksukai
itaisyti ir indaploves sonuose. Jei netingite paziurekite trumpa filmuka,
kur pamatysite, kas tai yra tikrai geri purkstukai , koks ju kiekis,  ir kur
jie itaisyti- jei paziuresite, klausimu tikrai nekils, ka reiskia
indaploveje geri purkstukai, ir nuo ko priklauso indu isplovimo kokybe
(beje, siurblys tai pat svarbu)
http://www.youtube.com/user/WHVilnius#p/a/u/1/Subb2ruPGv4