Tema: Re: Kokia indaplovę pasiūlytumėt rinktis?
Autorius: Movila
Data: 2010-04-09 12:50:44
Nebutinai, daznai plika akimi milteliu liekanos nematomos, tik juntamos.
Paprasta patikrinti, ar gerai isplauta- reikia liezuviu paliesti isplauto
puodelio vidu: jei jauciamas kartumas, reiskia jau labai blogai. Todel ir
kainos ju skiriasi, nes kokybe kita. Svarbiausias kriterijus yra purkstukai
ir dar indaploviu  prieziura reikalinga - kai nevalomi filtrai ir
purkstukai, is kart suprasteja isplovimo kokybe.. .