Tema: Re: kamera nedoreliu filmavimui
Autorius: bzik
Data: 2010-04-09 09:36:00
jei greicio matavimo irangos su teisinga optika uzfiksuotus veidelius sugeba paneigt, tai nezinau ka iziuresi su eiline low budget kamera. Nebent siukslintojas dienos metu islipa is masinos ir malasi kazkur salia kameros. Bet speju didzioji dalis siuksliu elementariai skrenda pro langa.
Nemanau, kad neatpazinto objekto parodymas sudrausmins. Paziurek kokius 'gamtos patrulius', kai uzfiksavus pazeidimus po kazkiek laiko vel randama buvusi betvarke. Pazeidejas meluoja i akis ir niekas nieko jam negali pripaisyt. Tie patys delfio foto skyrelis su parkuotojais. Todel prasme matau tik tuo atveju, jei bus aiskiai matomas irodymas ir tie irodymai bus pakankamu teisiniu pagrindu baudai israsyt. Kitu atveju pigiau bus marsiruot pakele su lazda :)

"Uredija" <info@rietmu.lt> wrote in message news:hpmhcj$ijg$1@trimpas.omnitel.net...
> taigi jie tai nezinos kur ta kamera stovi, jei medyje kur ja pritvirtinti.
> O numeriai nebutinai. Manau parodytas veidelis per kokias dviracio zinias
> kaip siukslinama labiau pasitarnautu nei kokia bauda surasyta pareigunu.
>
> "bzik" <bzik@bzik.bzik> wrote in message

>>> ltr. prirenku siuksliu. Miskelis mano yra salia kelio Mazeikiai-Taurage,