Tema: Re: kamera nedoreliu filmavimui
Autorius: Lavonas
Data: 2010-04-09 09:24:09
labai geras daiktas :) plius pakabink tiesiog neveikiantcia kamera, o gereu
net kelias, gali i jas itaisyti raudona leda veikianty nuo batareikos manau
pamatysi, kad tikrai veikia :)

"svk" <svajus_trinti_@komo.lt> wrote in message
Nusipirk, jei rasi arba nusipiešk gražų plakatą "šypsokitės - jus
filmuoja!" ir pritvirtink matomiausioje vietoje - šiukšlių ir be kameros
gali labai sumažėti netikėtai.