Tema: Re: Skalbiankė subiro
Autorius: ejs
Data: 2010-04-03 21:27:02
monaxas rašė:
> Man buvo nupeštas raktas valdantis >100V padavimą į variklį.
> Siptomai: negręžia. priežastis - durelių užrakto defektas - skalbimo
> metu elektronika gaudavo signalą, kad durys atsidarė.

> Pagal tavo simptomus: durų uždarymo kontaktai neveikia. Tojest ciklas
> nutraukiamas tada, kai turi padidint apsukas, kadangi suveikia
> kažkokia logika, ji nekelia apsukų.

Na štai, post-mortem analizė:
  valdiklis EWM2000, Motorolos gamybos. Viduj ne kosTmosas, kaip buvo
galima tikėtis pagal aplinką, bet keli raktai ir relytės už jų. Viena iš
relyčių, Omron 250V /10A išsisuodino kontaktus. Jei ne skaidrus
dangtelis, būtų likus neįtarta. O valdo ji ko gero durelių solenoidą ;)

Siurblys išsiurbė vandenį, prileido naujo iš vandentiekio. Būtų VALIO,
jei TEN'o tarpinė būtų priveržta ;)

--
ejs