Tema: Re: Skalbiankė subiro
Autorius: monaxas
Data: 2010-04-02 19:00:59
Man buvo nupeštas raktas valdantis >100V padavimą į variklį. Siptomai: negręžia. priežastis - durelių užrakto defektas - skalbimo metu elektronika gaudavo signalą, kad durys atsidarė.

Pagal tavo simptomus: durų uždarymo kontaktai neveikia. Tojest ciklas nutraukiamas tada, kai turi padidint apsukas, kadangi suveikia kažkokia logika, ji nekelia apsukų.

Šiaip tai Laimis teisingai tau nurodė kur sliekų ieškot