Tema: Re: Antikondicines ir difuzines pleveles skirtumai?
Autorius: bzik
Data: 2010-04-01 17:07:18
pas mane ukinis irgi su skiedrom + siferis, bet siferis jau pavarges ir akivaizdu, kad kazkur turi leist. Gelbsti skiedros.
O sodybos darzinej (kur laikau malkas) gero lietaus metu vanduo pro kazkur bega. Kai ziuriu is apacios i danga, plysiuku, viniu issimalimu yra. Tvarkyt neverta, nes paprasciau visa stoga keist.