Tema: Re: Antikondicines ir difuzines pleveles skirtumai?
Autorius: T:\)
Data: 2010-04-01 16:49:48
kad padaryt normaliai malkineje neturi buti jokiu difuziniu pleveliu, cia mano nuomone. Nebent i malkine desi jau sausas malkas arba kokius pjuvenu briketus laikysi. Malkine turi buti vejo perpuciama, bet apsaugota nuo tiesioginio lietaus, kad malkos dziutu. Labai abejoju ar tos atikondensacines pleveles sugebes praleisti tiek dregmes kiek pasisalina is malku (ypac kai uzvarysi malkine svieziu malku).

T:)