Tema: Re: Elektrinis vs benzininis pjuklas
Autorius: Sail
Data: 2010-04-01 11:17:52
Pradzioj taip aisku idomiai atrodo, bet pripratau ir nieko.

Gyvenime esu toki finta dares - guledamas vonioj, patikrinau, ar tarybinis
blizgantis cainykas pramusineja, nes zinojau, kad daznai jie tai daro.
Mintis buvo - kystelsiu pirsta i vandeni, jei kals elektra, tai raumenis
sutrauks ir automatu istrauksiu. Va tokoj konfiguracijoj tai ziebia! Daug
vandens nutekejo nuo to laiko, o pamenu kaip siandien. Bet suveike viskas
taip, kaip ir tikejaus - istraukiau pirsta.