Tema: Re: Elektrinis vs benzininis pjuklas
Autorius: bzik
Data: 2010-04-01 08:13:28
pagal darbo sauga i medi isvis benzininio negalima kelt, nebent dirbama nuo bokstelio
elektrinis pats pigiau, jo ekploatacija pigesne, nereikia kvepuot dumais ir galvos neisuzia. Man kliuna tik laidas. Kiek teko su tokiu dirbt, vis maisosi. Elektrinio minusas- galia ir galimybe panaudot  tolimesnese vietose