Tema: Re: Naujos statybos busto pirkimas
Autorius: coolverstukas
Data: 2009-03-03 11:50:00
o aš neabejojau kad bus galima nusipirkti pigiau gatavą, nei statytis - tai istorijoje jau buvo.
bet nepaisant to rinkomės variantą statytis.

bet turėsim namą, kokio norim, su kaimynais, kokių norim, su aplinka, kokios norim.

nors gal ir meluoju truputį - tokios aplinkos ir namo kokio _tikrai_ noriu neturėsim, bet jo neįpirktume ir kainoms nukritus :)))