Tema: Re: Naujos statybos busto pirkimas
Autorius: Waldemar Adamkiewicz
Data: 2009-03-02 23:29:43
nieko keisto, gal dar tiesiog palaukti reikia
va apie namus tai esu girdejas (labai rimtai skamba) kad jau protingos
kainos, pvz:
santariskese ~140kv 0.5mln su daline
tas pats galgiu/kairenu pasienyje
pavilny rumsta uz 0.6mln 120kv irengs pilnai, gal ir ne stebuklas, ale kazko
patiko man ta vieta, tik gal namai ne taip tankiai galetu but sudyge