Tema: Re: Jusu Sildymo sanaudos uz vasari?
Autorius: bigT
Data: 2009-03-03 10:44:34
na ka zinau, man dar itartinai atrodo kad per daug buitiniai prietaisai
sueda....
pirtis 8kw, bet kuriama tik 6'niais kokia 2 val. 2 x 8kW x 0.22=3.52lt tai
per menesi 14lt
sh  backos orapute 0.06kW*24*30*0.29(suvidurkinta kWh/ct)=12.5lt
garazo, kiemo vartai, lauko prozikas (300w), dar ten visoki kitoki aparatai
dirbantys trumpa laika na max suvalgo 10lt/men
namusoe sviesa mazai tesviecia, ten kur bunam mes arba vaikai, na kokia dar
10lt/men
visoki budintys irenginiai (tv, dvd, router ir t.t.) na dar kokia 10lt/men
saldytuvas ir saldiklis - neisivaizduoju kiek, bet vel nemanau kad baisiai
daugiau nei 10-15lt/men nevalgo
indaplove - vienas skalbimas vidutiniskai 1.6kWh, tai 8lt/men
skalbenke manau analogiskai 8lt/men
na ir visa kita dar kokia 10-20lt/men

total 107lt max

kaip minejau akva vienas didziausiu elektros srebikliu, bet yra ir pliusas
is jos - sildo namus :) diena 300W halogenai pasildo nemazai

p.s. uz gruodi palikau 420lt uz elektra