Tema: Re: Jusu Sildymo sanaudos uz vasari?
Autorius: m
Data: 2009-03-02 22:30:50
koks akvariumas, kuris daugiau ryja negu pirtis ir kiti buitiniai
prietaisai?

Nezinau kaip jus isgyvenat namuose kur tik 19 - 20 laipsniu? Gal kai
sildaisi SS nesusyla iki daugiau? ar kaip? Pas mane jei maziau 22
laipsniu nukrinta, zmona didziausia triuksma pakelia - tipo nuo salcio
namuose isbut neimanoma...

sanaudos - namas senos statybos, sildomo ploto 120, sienos tarpe
polistirolo granules. Viso per sezona bus sukurenta 2 masinos uosiniu
malku uz bendra 1600 suma.