Tema: Re: Langu valymo ilgas kotas
Autorius: Blinda
Data: 2010-03-30 09:07:27
O kaip su didziulem vitrinom sueinanciom kampu? Labai problematiskas
iremimas.

Yra tokia rizika, bet skambinausi i Deimena, tai sake, kad perka tuos kotus
....  Cia tipo profesionaliam naudojimui. Ziurejau uzsienio saituose, tai yra
net iki 10 m. , bet labai mazai, nes matyt nuo tam tikro ilgio jau nebera
funkcionalus. Taciau filmuke esanciame postu auksciau viskas atrodo
nesudetinga. As manau, kad "ismuiluoti", tai "ismuiluosiu", bet ar pavyks
tvirtai prispausti nubraukeja didelis klausimas, o tai salygoja pagrindine
kokybe.

Kazkas is groupsu buvot mineje, kad turit kazkoki profesionalu sprendima kur
uztenka valandos, kad visus fasadinius langus apeitumet.