Tema: Re: Langu valymo ilgas kotas
Autorius: Rimokas
Data: 2010-03-30 08:22:41
> Gal kur aptikote ilgu tvirtu teleskopiniu kotu fasado langu valytuvams.
> Yra keletas sunkiai is lauko pasiekiamu langu, tai butu gerai ka nors
> prisitaikyti. Ilgas mano supratimu yra kokie 6m. ir daugiau.
> Viena internete nusiziurejau Deimenoje, bet jis apie 140Lt. kainuoja, tai
> kadangi neturiu su kuo sulyginti nezinau brangu ar normalu :)

  Ar bent isivaizduojat kaip bus galima padirbet su tokiu kotu ? Mano
nuomone jus greiciau langa ismusit . Turim toki teleskopini kota ( iki 4.5
m ) , tai jau daugiau kaip 3 metrai jis sunkokai valdomas . Naudojam ji
siuksliu ir krituoliu istraukimui is kudros ... Imkit normalias kopecias ,
stokit ant ju ir normaliai isivalykit langus ... As kopeciu galus apdedu
porolonu , kad minksciau atsiremtu ...