Tema: Re: glaistas igis vs sheetrock
Autorius: Gintas
Data: 2010-03-29 11:39:05
visiskai sutinku, taciau.......Kartais tulas lietuvis uzsinori tokios kokybes, kad sunku suvokti. Knauf glaistymo rekomendacijose nurodyti 4 glaistymo kokybes lygiai, taciau jeigu lietuvis su lempa eina palei siena, o jo zmona, po sienos nugruntavimo panorsta tokio blizgesio, kad susisukuot galetu i siena ziuredama....Klientas teisus, taciau darbo sanaudos turi buti apmoketos...