Tema: Re: glaistas igis vs sheetrock
Autorius: gintasma
Data: 2010-03-29 08:24:53
Pas mane vieni sudmeistriai dirbo su Sheetrock glaistu, kai juos teko
pakeisti, ateje normalus meistrai prase Igis MR glaisto.
Tai galedamas palygint gretimas sienas su tuo ir su tuo glaistu, galeciau
teigti, kad Igis MR rezultatas nepalyginamai geresnis. Sheetrock  pasirode
kaip grubus glaistas, jei nereikia idealaus pavirsiaus (girdejau, kad pas
skandinavus jis populiarus, nes kokybe jiems px dauguma atveju), galima
naudot.