Tema: Re: Apie CFL lemputes
Autorius: virgelis
Data: 2010-03-23 13:36:54

>  Geriau nesakyti "kelių spalvų suma", kai kalbam ne apie RGB diodus.
> Grafike matosi visai neblogas *ištisinis* spektras. Todėl spalvų yra
> be galo daug: kokia raiška fotografuosi spektrą, tiek ir bus.

Keliu- tai nereiskia triju(kaip telike). Ta ir norejau pasakyti kad akis
mato balta spalva kuri nera apibudinama kaip kazkokia spalva kuri turi savo
bangos ilgi. Istisinis grafikas yra kad toje sviesoje yra visokiu spalvu jei
ziuresi i ja per filtrus(tik skiriasi procentai kiekvienos spalvos). Velgi
irodo kad absoliuciu dalyku nera. Esme kad tu spalvu visuma -yra balta
sviesa(nes kas yra balta, o kas balta su gelsvo atspalviu, su melsvo ir t.t
gal nebesigilinam)

>  Pastraipa po tuo pačiu grafiku, apie kitokius liuminoforinius diodus:
>
> White LEDs can also be made by coating near ultraviolet (NUV) emitting
> LEDs
> with a mixture of high efficiency europium-based red and blue emitting
> phosphors
> plus green emitting copper and aluminium doped zinc sulfide (ZnS:Cu, Al).
> This
> is a method analogous to the way fluorescent lamps work. (...) Another
> concern
> is that  UV light may leak from a malfunctioning light source and cause
> [...]

Aciu uz uzvedima ant kelio. Bandysiu praplest savo zinias.
nesigincijant pakomentuosiu savo nuomone apie pateiktus sakinius.
Pirma citatos dalis sneka apie artima UV(tai ne UV) sviesa ir kitu sviesu
suma(manau nieko nauja).
Antra idomesne:
a)Jeigu pavyks surasti kur nors kiek to UV lieka (nes netgi pazymeta, kad UV
yra liekamasis pozymis(neradau kito zodzio apibudinimui)). Velgi as
pasikartosiu kad, mano nuomone nera gamtoje absoliuciu dalyku. Jeigu tas
liekamasis ura keli %-tai manau nebaisu, jeigu pvz desimtim %- manau jau
blogai.
b)kur naudojami tokie (velgi jei pavyks rasti).

>  O grafike diodas spinduliuoja 460 nm. Mėlynas ir tiek, net violetiniu
> nelabai pavadinsi.

Cia mielas zmogau meluoji. Melina butu jei grafikas butu viena spilka. Taip
melynos % didziausias. Bet kas tau sake kad akis mato balta tada kai pvz %
yra po lygiai velgi pvz triju spalvu(prilyginu TV kad butu aiskiau). Viena
kad akis kiekviena spalva mato skirtingai. Antra kad norint kad zmogus
matytu balta sviesa reikia velgi pvz(atmintinai nezinau kiek kurios spalvos
turi buti): raudonos x%, zalios y%, melynos z%. X nelygu Y nelygu Z. Manau
cia nesipleskim.

Aciu uz diskusija. Manau kiekvienas joje radome dalele tiesos, dalele
naujienu ir jei tai bus naudinaga bent vienam zmogui skaitanciam newsus- tai
jau bus pasiekimas, ir negaila sugaisto laiko.

Virgelis

geros dienos:)))