Tema: Re: Apie CFL lemputes
Autorius: virgelis
Data: 2010-03-23 13:33:55
"> kreivėje pirmas pikas yra tai, ką spinduliuoja kristalas.

zinok nesutinku:))))) turiu kita nuomone, bet atsiprasau neber tiek laiko
diskusijom.

>Toliau - ką  spinduliuoja liuminaforas. Taigi, būna mėlyni, buna UV

buna

> Kad kristalas spinduliuotų RGB atskirai - taip nebūną, reikia trijų
> kristalų. Su visomis to pasekmėmis.

nesutinku. Yra. Neatidziai skaitai medziaga arba truputi netaip supranti
sviesa(noreciau kad cia neisizeistum). Tam pasakot reikia nemazai laiko- jis
brangus:)))

Visa ka as rasau irgi pripazystu kad galiu klysti.
bet tada mane taisykit faktais, o ne tokiais pareiskimais- taip nebūną.

Virgelis