Tema: Re: Garazo vartai?
Autorius: kazkas
Data: 2010-03-19 14:34:27
Fauga  didelis +, name dejo, gera kaina geras aptarnavimas, geras
pogarantinis.
Pries pora menesiu reikejo vartu y gamybines, per nerealiai trumpa laika,
fauga prisipazino, kad nespes .
Persiuntus visiem brezini pasirinkau Vartona.
Dedu jiem dideli +, kaina, bendravimas, montavimas, pirmiausia terminas, man
reikejo vartu per 4 dienas.